Kas yra mikrokapsulė?

Tai sferinės formos dalelė, į kurios vidų gali būti įterptos įvairių medžiagų molekulės: vitaminų, mineralų, flavonoidų ar augalinių ekstraktų.

Skaityti daugiau

SmartHit IV

Lactoferrin

Pirkti
Hemoglobinui ir kraujodarai
Imuninei sistemai

SmartHit IV

Vitamins D3+K2

Pirkti
Kaulams
Širdžiai ir kraujagyslėms

SmartHit IV

Curcumin

Pirkti
Imuninei sistemai
Kepenų funkcijai
Širdžiai ir kraujagyslėms

SmartHit IV

Ferrum

Pirkti
Hemoglobinui ir kraujodarai

SmartHit IV

Vitamin D3

Pirkti
Imuninei sistemai
Kaulams

SmartHit IV

Vitamin B12

Pirkti
Hemoglobinui ir kraujodarai
Nervų sistemai
Psichologinei sistemai

SmartHit IV

Vitamin C

Imuninei sistemai
Širdžiai ir kraujagyslėms

SmartHit IV

Polifen

Pirkti
Imuninei sistemai

SmartHit IV

Ferrum Liquid

Pirkti
Hemoglobinui ir kraujodarai

Kokie prieskoniai padaro mūsų mitybą sveikesnę, net jei neatsisakome sunkaus maisto?

1 liepos, 2022

Nuo protarpinio badavimo iki dietos be angliavandenių – šiandien populiarios mitybos sistemos dažnai grindžiamos tam tikrų maisto grupių atsisakymu. Tačiau, pasak fitoterapeuto Virgilijaus Skirkevičiaus, toks požiūris per daug paprastas ir neretai kertasi su sveikos mitybos principais – sezoniškumu ir ekologiškumu ir, užuot padėjęs, mūsų organizmui gali pakenkti.

„Gyvenant mūsų klimate bulvių ar mėsos patiekalų atsisakymas sveikatos nepataisys. Tačiau gaminant sunkesnį maistą svarbu nepamiršti prieskonių, kurie ne tik suteikia maistui išskirtinio skonio, bet ir padeda jį geriau suvirškinti“, – sako žinomas vaistininkas, fitoterapeutas V. Skirkevičius, gydantis ir vėžinius susirgimus.

T. Šliažaitė atskleidė, kada vitaminų papildai – tik pinigų švaistymas

16 birželio, 2022

Siekiant kokybiško sveikatos pagerėjimo netinkamas maisto papildų vartojimas dažnai pakiša koją. Papildai geriami nereguliariai, arba netinkamu paros metu, nepakankamais kiekiais, kartu su kitais produktais, apsunkinančiais jų absorbciją. Tačiau gali būti ir priešingai – vartojame preparatus tinkamai, tačiau renkamės netinkamą jų formą, sako natūropatinės mitybos ekspertė Tautvilė Šliažaitė.

„Energijos vitamino“ trūkumas gali virsti košmaru

8 kovo, 2022

Ilgą laiką manyta, kad didžiausią riziką patirti vitamino B12 deficitą turi tie, kas nevartoja gyvūninės kilmės produktų, tai – vegetarai ir veganai. Vis dėlto tyrimai parodė, kad net ketvirtadaliui suaugusiųjų būdingas vitamino B12 nukrypimas nuo normos. Manoma, jog deficitą turi kur kas didesnė populiacijos dalis to net neįtardama. Kas patenka į rizikos grupę ir kodėl?

Kur įsigyti?